Sunday, March 2, 2014

MOJ PES KILLER

MOJ PES KILLER Mire Fornay je film od kakvih sam se odvikao. S jedne strane reč je o standardnom roterdamskom pobedniku, dugi kadrovi sirotinje koja luta bespućima siromašnih istočnoevropskih predgrađa i varošica a sa druge reč je o jednom od predstavnika te estetike koji su nekako dopunski lišena iakvog dramskog naboja.

MOJ PES KILLER je isprazna priča o slovačkom skinhedu koji odlazi da obavi posao za oca i njegov dan doživljava neočekivanu ali krajnje nezanimljivu transformaciju.

Gledanje ovog filma je agonija pošto je gotovo nemoguće zadržati pogled na ekranu, a dodatni problem je jedan osećaj koji odavno nisam imao a to je da strah kada junak ulazi u konflikte jer osećam da to samo produžava gledalačku agoniju. To nisam osetio još od vremena kada sam se bavio kritikom i gledao iranske filmove na FESTu, što znači da sam se odvikao od ovakvih iskustava.

Međutim, ovaj film je svakako zanimljiv za publiku koja planira da se na neki način školuje za bavljenje filmom i plasira na festivalima, pošto je ovo očigledno stil koji prolazi kada se radi u Istočnoj i Srednjoj Evropi. Stoga, mislim da ovaj film nije nekorisno pogledati ako ste student filma ili kritičar.

No comments:

Post a Comment