Wednesday, June 10, 2009

I LOVE YOU, MAN

Pogledao sam I LOVE YOU, MAN Johna Hamburga, čoveka koji je poznat kao scenarista filma MEET THE PARENTS i reditelj solidne komedije sa Ben Stillerom ALONG CAME POLLY.

Kao i uvek kad je Hamburg umešan reč je o high concept romantičnoj komediji. U ovom konkretnom slučaju reč je o čoveku koji je oduvek lepo komunicirao sa ženama ali nije imao puno bliskih muških prijatelja. Kako bi to prevazišao, on kreće da traži novog čoveka za ulogu najboljeg prijatelja i kada ga nađe oni postaju najbolji prijatelji ali to prijateljstvo počinje da ugrožava njegovu bsprekornu vezu sa verenicom.

Moram priznati da sam za vreme ovog filma bio malo dekoncentrisan, tome su doprineli neki događajii neposredno pre projekcije, a i sama sala bioskopa Kolosej u kojoj se čuo ton TERMINATOR SALVATIONa iz susedne sale kao i vrlo bučan klima uređaj. Iako sam odrastao gledajući filmove u groznim bioskopima i uopšte nemam fetiš za te nove fensi bioskope, ukoliko neko insistira na tome da je napravio jako kvalitetan bioskop onda bi bilo lepo da on zaista bude takav. Projekcija dakle nije uspela da me fokusira na film, tako da mi je utisak o filmu I LOVE YOU, MAN to da je smešan, ali nekako i tanak na nivou onog nekog suštinskog katarzičnog dejstva koje savremene komedije obično nose.

Naime, nove komedije koje stižu u Holivuda su upravo i potentne zbog tog nekog terapeutskog dejstva koje imaju i koje je smešteno ispod gegova. Ovaj film pak je smešan ali je u suštini prazan čemo doprinose i vrlo bledi glumci u glavnim ulogama.

Paul Rudd i Jason Segel su ipak drugopozivci iz sveta Judd Apatowa i sa njihovim likovima uvek imam problem u tome što me ne zanimaju i ne navijam za njih, iako to priča traži od mene. Kao i FORGETTING SARAH MARSHALL (Segelov vehicle) koji je kudikamo čak i bogatili u tom suštinskom smislu, ili ROLE MODELS (Ruddov vehicle), i I LOVE YOU ostaje na pola puta.

Štaviše, čini mi se da je ovo film koji bi tu željenu dubinu svakako dobio da je njemu zaigrao Jim Carrey jedan od najvećih shrinkova savremene američke komedije.

Uostalom, i sam Hamburg je svoju reputaciju igradio radeći sa Stillerom, jednom nadmoćnom glumačkom zvezdom.

Na svu sreću taj nedostatak produbljenosti verovatno neće smetati publici koja nema prevelika umetnička očekivanja od bioskopske komedije, o čemu svedoče i solidan box office i solidne američke kritike ovog filma.

* * 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment