Friday, November 16, 2007

SMILEY FACE

Pogledao sam SMILEY FACE Gregg Arakija, courtesy of Ginger.

Posle svog verovatno najboljeg i najozbiljnijeg filma MYSTERIOUS SKIN, Araki je napravio jednu potpuno neozbiljnu stonersku etidu, u kojoj briljira Anna Farris. Ona je ovih dana potpuno opsednuta reinvencijom, posle odlične role u ENTOURAGE gde kao i Mandy Moore ranije igra samu sebe, a SMILEY FACE je film posvećen isključivo njoj.

Moglo bi se reći da je SMILEY FACE indie vehicle za nju, i mislim da ga je ona maksimalno iskoristila. Odlično je odigrala, i gotovo da u ovom filmu od 88 minuta nema kadra bez nje.

Međutim, ono što je još zanimljivije u ovom dosta laganom stoner filmu, jeste neočekivani preokret da Araki s jedne strane, imitirajući Ed Wooda sa upozoravajućim voiceoverom kao u GLEN OR GLENDA, ili u REEFER MADNESS, unutar same radnje filma zapravo zaista govori protiv marihuane.

Mislim, naravno, ko sam ja da zauzimam stav protiv droga, ali Araki mi tek nije delovao kao neko ko bi snimio film o štetnosti duvanja.

Njegova simpatična stoner junakinja ne samo da nije oplemenjena duvanjem, ne samo da su joj kognitivne sposobnosti umanjene, nego je i njena pustolovina o kojoj film govori zapravo samo insistiranje na besmislenosti i štetnosti duvanja.

I u tom smislu, Araki u stvari uspeva da me iznenadi.

U svakom slučaju, SMILEY FACE nije film bez đavla, ali je više za ljubitelje & poznavaoce.

* * / * * * *

No comments:

Post a Comment