Monday, March 1, 2004

THIRTEEN/CASTING/DREAMERS

Danas jos tri filma:

THIRTEEN by Catherine Hardwicke

THIRTEEN Catherine Hardwicke je pokazatelj da Amerikanci imaju ozbiljnih problema sa svojom omladinom. Odavno nisam video toliko filmova koji panicno pokusavaju da izguraju neke poruke o stanju omladine. Naravno, posle ELEPHANTa mi zaista nista ne pada tesko pa ni THIRTEEN koji je dopadljivo realizovan, sa devojcicama koje lice na mladu Naomi Watts i Ginu Gershon. Problem je u tome sto je film fake kao wedding cake. Sto Hardwicke bezi od R-rated materijala i sto nije nesklona bestidnim soundtrack vs. slowmotion resenjima iz teen filmova koji su apoteoza upravo negativnih pojava kole olicava lik Ivi Zamore, koji igra Nikki Reed, ko-scenaristkinja filma.

CASTING by Goran Radovanovic

Mene je zaista bilo sramota da gledam ovaj film. Materijal koji je Radovanovic zabelezio je nesumnjivo smesan i bizaran ali njegova rediteljska organizacija istog je skandalozna. Ovo je gore od neke prosecne televizijske emisije i neukusno je i neeticno. Premda, mislim da je u filmu zarobljeno podosta zanimljivih stvari per se. Ipak, sramota je da jedan ovako bedan pokusaj zavrsi na FESTu koji pretenduje da bude ozbiljan filmski festival. Sa videa emitovani diletantizam nije put prema ozbiljnosti. Pritom, tog Radovanovica nesto iracionalno forsiraju, dobio je pare od nekih Nemaca i Sorosa za ovu budalastinu a jesenas i za izradu scenarija na kontroverznom republickom Konkursu.

DREAMERS by Bernardo Bertolucci

Bertolucci je za mene umro kada je odustao od spaghetti pravca koji je drzao sa Dariom, pisuci skript za Leonea. U medjuvremenu je proglasen za vizionara. Njegov novi film pokazuje da nije bio nista drugo nego talentovani `kaligraf`. DREAMERS je gledljiv, dopadjiv, middle-of-the-road sezdesetosmaski film nostalgije, cija je najveca perverzija sadrzana u tome sto Michael Pitt igra najnormalnijeg junaka. DREAMERS je zapravo PRVI TANGO U PARIZU, rehash starih hitova jednog mejnstrimera za koga su ljudi mislili da je ezoterik..

No comments:

Post a Comment